listopada 15, 2017

Miłość zapisana w gwiazdach. Jak znaleźć drugą połówkę dzięki astrologii | Brad Kronen

Premiera: 13.11.17
Ilość stron: 448
Wydawnictwo: Kobiece


Czy wiesz, że Lew i Strzelec tworzą zwykle dobraną parę, związek Wodnika i Ryb to na ogół relacja ludzi z dwóch różnych światów, a Pannę i Ryby łączy magnetyczne przyciągnie?
Oto unikalny poradnik, który odsłania sekrety horoskopu partnerskiego. Dzięki niemu:
– dowiesz się, z kim zbudujesz dobre relacje partnerskie, a kogo lepiej omijać szerokim łukiem;
– poznasz wszelkie możliwe kombinacje znaków zodiaku i odkryjesz, jak poszczególne znaki oddziałują na siebie;
– przekonasz się, jaki wpływ na twoje relacje z ludźmi mają znaki zodiaku, i łatwiej ci będzie dobierać odpowiednich partnerów i przyjaciół.
Sprawdź, kto pasuje do ciebie najbardziej!
Jedyny w swoim rodzaju przewodnik po astrologicznych kombinacjach partnerów miłosnych, dzięki któremu znajdziesz swoją drugą połówkę albo upewnisz się, czy obecnie jesteś w odpowiednim dla ciebie związku.

„ … Ze względu na tak odmienne energie i motywacje oba znaki będą musiały dostosować się do swojej sympatii …”

Wydawnictwo Kobiece często serwuje nam ciekawe pozycje, które nie zawsze są standardowymi książkami. Tak jest z Miłością zapisaną w gwiazdach, jest to poradnik, na który zdecydowałam się, tylko dlatego, iż jako dziecko uwielbiałam czytać horoskopy, a znaki zodiaku do tej pory tworzą dla mnie tajemnice. My jako ludzie jesteśmy ciekawi swoich losów, nawet jeśli nie do końca mogą być prawdziwe. Wszystko, co jest związane z naturą człowieka, a już szczególnie z miłością, zawsze jest nieprzewidywalne, więc chcemy znać każde odpowiedzi, jakie możemy dostać. Autor książki w kilku stronach przedstawia nam relacje pomiędzy poszczególnymi parami znaków zodiaku, mamy tu każdą kombinację, która mówi o ich przeznaczeniu. I choć są to "astrologiczne bzdury"- no bo, skąd kosmos będzie wiedział, że każda osoba o określonym znaku zodiaku będzie miała taką samą osobowość? - wszystko napisane jest przystępnym języku. Ba! Autor ma poczucie humoru, które wplata pomiędzy słowa i sprawia, że przy czytaniu tych ciekawostek miałam wrażenie, jakbym korespondowała ze znajomym.

 Muszę przyznać, że wiele elementów odzwierciedlało moje życie, ale nie do końca. Książka opisuje również osobowości każdego ze znaków. Jako bliźnięta, od razu rzuciłam się, żeby sprawdzić, jak oddziałują na mnie inne znaki zodiaku. Po pierwsze, zostałam przedstawiona jako papla - wcale taka nie jestem. Wręcz przeciwnie, ale to nie oznacza jednak, że wszystko, co przeczytałam to bzdety, bowiem inne wymienione cechy charakteru już się zgadzały. Dowiedziałam się przy tym wielu ciekawostek i, jak się okazało, mój znak zodiaku jest dość wyjątkowy na tle innych. Najbardziej jednak zdziwiła mnie moja domniemana relacja z koziorożcami, które opisywane są jako przeciwieństwa bliźniąt - drażliwi, nieufni intelektualiści, zimni jak lód - dlatego taki związek miałby najmniejszą szansę na przetrwanie. W moim życiu się to nie zgadza, jednak autor jedynie snuje przypuszczenia i dodatkowo daje rady, co zrobić w sytuacji złączenia dwóch konkretnych znaków. 

Choć szczerze nie wierzę w takie rzeczy, to jednak dobrze się o tym czyta i taka już ludzka natura, że ciekawość ciągnie nas do takich łamigłówek. Zostały one napisane w przystępnym języku, niczym w rozmowie z drugą osobą, przez co czyta się szybko i niewiarygodnie przyjemnie, jak ulubioną książkę. Dzięki powyższym informacjom, już wiecie, że z lektury wyciągnęłam kilka niuansów na temat znaków i mam nadzieję, że to zaostrzyło Waszą ciekawość względem własnych relacji lub choćby kombinacji astrologicznego przeznaczenia, które zostało Wam zapisane w niebie. A nóż Wam się będzie zgadzać. Sam autor książki jest astrologiem i specjalistą od Tarota, więc jeśli nie przemawia przez Was dusza romantyka, to pewnie doświadczenie i fakty tak.

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.

Brak komentarzy: