września 02, 2017

Sexy Bastard. Hard | Eve Jagger

Premiera 30.08.2017
Ilość stron: 288


Ryder Cole to arogancki, nieznoszący sprzeciwu właściciel klubu nocnego, który po godzinach zarządza tajnym, podziemnym ringiem, takim, w jakim kiedyś sam zarabiał na życie.
Cassie przeprowadza się z Anglii do rodzinnej Atlanty, by uciec przed demonami przeszłości. Jednak jej sekrety sprawiają, że nie jest bezpieczna, niezależnie od tego, gdzie się schowa.
Ścieżki tych dwojga przecinają się, gdy pewnej nocy do domu Cassie wpada wściekły Ryder, zamierzając odebrać dług, który zaciągnął u niego jej brat. Jednak zamiast niego, zastaje piękną dziewczynę, która nie pozwala o sobie zapomnieć. By ratować brata, wdaje się w układ z nieznajomym mężczyzną i angażuje się w jego interesy. Między nimi szybko wybucha pożar namiętności. Ryder jest jedyną osobą, która może pomóc Cassie zapomnieć o przeszłości, ale ta się o nią dopomina i jest coraz bliżej. Dziewczyna nie ma dokąd uciec, a Ryder nie pozwoli jej tak po prostu odejść.

Od razu po przeczytaniu opisu tej zapowiedzi, wiedziałam, że muszę ją mieć. Czekałam na szpilkach, aż książka do mnie dotrze, a później od razu się za nią zabrałam. Pochłonęłam ją w kilka godzin i chociaż nie do końca było to coś, czego się spodziewałam, bardzo mi się spodobała.

 Narrację pierwszoosobową prowadzą zarówno Ryder, jak i Cassie, dzięki czemu mamy wgląd w myśli i uczucia obojgu bohaterów. Od pierwszej strony czytałam z zapartym tchem, bo takie już robi wrażenie Ryder. Jest typem faceta, u którego wszystko musi iść po jego myśli. Przy okazji jest bardzo przystojny, silny i zniewalający. Mimo to nie jest żadnym oklepanym playboyem. Wręcz przeciwnie, ma drugie wewnętrzne ja, które ukrywa. Nie jest irytujący, ani przesadnie, lecz w zdrowy sposób arogancki, co dodaje mu uroku. Czy muszę dodawać, że faceci w książkach Wydawnictwa Kobiecego zawsze są gorący jak diabli?
Kwestia Cassie jest jedną z ciekawszych w książce, bo wprowadza nastrój tajemnicy. Nie poznajemy sekretów jej przyszłości od razu, lecz musimy poczekać na rozwój akcji i jest to chyba największe zaskoczenie, bo spodziewałam się każdego oklepanego wątku, tylko nie tego, co zaserwowała nam autorka.

Autorka ma lekki styl pisania, który łatwo wprowadza nas do świata Rydera, a z czasem także i Cassie. To miejsce, które dodaje charakteru całemu dziełu i sprawia, że tak bardzo mi się ono podoba. Między bohaterami od początku widoczna jest chemia i to sprawia, że romans jest jeszcze bardziej klimatyczny. Do tego, niczym wisienkę na torcie, mamy wielu silnych i gorących facetów, którym poświęcone są kolejne tomy tej serii. Jak na debiut jest to bardzo dobre dobre dzieło, które czyta się na jednym oddechu, rozpala i trzyma w niepewności, aż do ostatniej strony. Motyw ringu oraz innych szemranych biznesów jest zepchnięty na dalszy plan, więc nie odczuwa się go tak bardzo. Książka skupia się głównie na szybko rozwijającej się relacji między bohaterami.

"Sexy bastard. Hard" to zabawna i emocjonująca opowieść o miłości zrodzonej z przypadku, w której aż iskrzy od namiętności, i o niebezpieczeństwie, które chce cię dopaść. Eve Jagger wykreowała świat, w którym można się zatracić i, w którym chętnie bym zamieszkała. Fani gatunku będą zachwyceni. Ze wszystkich sił polecam tę lekką i przyjemną w odbiorze książkę i sama z niecierpliwością czekam na kolejne od tej autorki, po które, już jestem pewna, sięgnę bez wahania!



Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.



Brak komentarzy: