lutego 09, 2018

PRZEDPREMIEROWO: The Perfect Game #2. Zmiana | J. Sterling

Premiera: 15.02.18
Ilość stron: 320
Wydawnictwo: SQN


Jack wraca do Cassie z mocnym postanowieniem poprawy. Popełnił największy błąd w swoim życiu i chce go naprawić. Przeprosiny jednak w tym wypadku nie wystarczą. Dodatkowo nie jest już chłopakiem z uczelni, bo o tym sportowcu można usłyszeć w mediach. Przeszłość, która domaga się uwagi również nie ułatwia przekonania ukochanej, że tym razem będzie dobrze.

Szczerze przyznawszy, nawet nie miałam pojęcia, że jest jakaś kolejna część po Rozgrywce. Dla mnie zakończenie książki (dla mnie niezadowalające) wydawało się jednocześnie zamknięciem akcji, ale kiedy dostałam newsletter od Czytampierwszy.pl i dowiedziałam się, że już wychodzi kolejna, mimo średnich wrażeń z poprzedniej, byłam ciekawa kontynuacji. I tak postanowiłam po nią sięgnąć. Ta historia odpowiada na wszystkie pytania dotyczące czasu, który Jack spędził z dala od Cassie i jest po części też uzupełnieniem pierwszego tomu.

Minęło 6 miesięcy, odkąd Cassie widziała Jacka, gdy pojawił się w jej progu, prosząc o kolejną szansę. W jego punkcie widzenia doświadczamy całej jego udręki, bólu i determinacji w odzyskaniu miłości życia po tym, jak popełnił ten jeden wielki błąd (moim zdaniem niewybaczalny w prawdziwym życiu, dlatego ten element książki strasznie mnie denerwuje! Na szczęście to tylko książka). Jack jest zupełnie innym człowiekiem. Dostaje się do NY Mets i chce udowodnić Cassie, że może być mężczyzną, który na nią zasługuje. Zrobi wszystko, aby ją odzyskać. Jest zdeterminowany, kochający, pełen skruchy, przepraszający, czarujący, no i w końcu to Jack Carter. Cassie musi nauczyć się ufać mu od nowa. Mimo że jej serce wciąż należy do niego, jest zmuszona po prostu do przeszłości, aby naprawdę móc pójść dalej.

Jack opowiada jej swoją historię, dodatkowo wciąż pozostaje mnóstwo przeszkód na ich drodze: tabloidy, paparazzi, kłamliwe byłe żony.  By wszystko sobie poukładać, Cassie jedzie do domu, gdzie może otworzyć oczy i naprawdę zrozumieć jej związek z Jackiem. Między innymi Melisa i Dean jej w tym pomagają. Zawsze byli przy niej, nawet wtedy, gdy zabrakło Jacka.

Jak wiemy, na końcu Rozgrywki Jack i Cassie ustalili datę ślubu. Tutaj od kulis czytamy o weselu, a także dowiadujemy się o parach, które powstały w trakcie drugiej części. A poza tym, Cassie i Jack dorastają jako para, kochają się jako para, a przede wszystkim uczą się ufać jako para.

Dynamiczna akcja pełna dramatów i zmiennych zachowań bohaterów przypomina pierwszą część, jedynie styl pisania jest dojrzalszy. Możemy zobaczyć, że autorka wciąż się rozwija. Zmiana opowiada o przebaczeniu, zaufaniu i walce z przeciwnościami losu. Jest na podobnym poziomie, więc jeśli podobał Wam się poprzedni tom, ten spodoba Wam się dużo bardziej. Ja sama mam co do serii mieszane uczucia, ale ta część wszystko mi wynagradza. Muszę przyznać, że wzbudza wiele emocji, przez które nie można jej odłożyć. Przeczytałam ją w zaledwie 4 godziny w większości na świeżym powietrzu i od razu naskrobałam recenzję. Jeśli macie ochotę na coś lekkiego, to polecam tę pozycję!

W takim razie się nie poddawaj. Pewnego dnia rozejrzysz się i dotrze do Ciebie, że to wszystko co dzieje się wokół, tak na prawdę nie ma znaczenia. Najważniejsze jest to, kogo kochasz, bo kiedy wszystko inne staje się odległym wspomnieniem, pozostają tylko Ci najbliżsi. A miłość jest w naszym życiu najważniejsza. Dawanie jej. Otrzymywanie. Uczenie, jak kochać."

Za egzemplarz dziękuję portalowi Czytampierwszy.pl i wydawnictwu SQN

Brak komentarzy: