poniedziałek, 25 lipca 2016

Wprowadzenie

Witajcie!
Właśnie założyłam nowego bloga, pod nową nazwą, ponieważ najzwyczajniej w świecie zapomniałam hasła do poprzedniego. Wcześniej mogliście znaleźć mnie TUTAJ. (kliknij) Oficjalnie ogłaszam, że tamten blog jest nieważny.
Żeby nie było żadnych wątpliwości - dwie najbliższe recenzje książek, które się tu pojawią, będą pochodziły z mojego wcześniejszego bloga, kolejne będą nowe.

Trochę o mnie...
Mam szesnaście lat, interesuję się muzyką, fotografią, literaturą i tańcem. Piszę opowieści i teksty piosenek amatorsko rysuję, lubię podróżować, chętnie poznaje nowych ludzi, i z jeszcze większą chęcią odpowiadam na każde pytania dotyczące tego, jak pisać. Obecnie zaczynam naukę w Liceum Ogólnokształcącym na kierunku humanistycznym.
Piszcie śmiało, jeśli coś Was ciekawi, nie gryzę! ;)
Bliższy kontakt ze mną możecie znaleźć na instagramie. Tam oraz na moim prywatnym IG, który znajdziecie TUTAJ, staram się pokazywać Wam wszystkie moje zainteresowania. Wydaję mi się, że czasem warto tam zajrzeć. Przez jakiś czas wstawiałam rozdziały na wattpad, ale przerwałam z postanowieniem, że najpierw chciałabym wszystko od początku do końca dopracować, bez wcześniejszych publikacji. Intensywnie nad tym pracuję, ponieważ w przyszłości chciałabym wydać parę książek.

W najbliższym czasie zmienię wygląd bloga, ale dziś pozostanie jeszcze ponury...

Mam nadzieję, że mimo to, będziecie tu wpadać,
Sandra.




Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.